בעזרת השם יתברך
יום ב' פרשת אמור ה'תשפ"ו
לכבוד אנ"ש היקרים די בכל אתר ואתר.
היות והולכים עכשיו להוסיף הידורים ב'מקוות מלכה' ולבנות מקווה בור על גבי בור כפי שיטת הרבי מהרש"ב זכותו יגן עלינו מחב"ד שזה הידור גדול, וכידוע כמה עטרת ראשנו אאמו"ר זכותו יגן עלינו מסר נפשו בשביל 'מקוות מלכה' שלנו ביבנאל, ואשר הבטיח ישועות גדולות ישועות ורפואות למי שיטבול ב'מקוות מלכה' ואף נתן הבטחה להפקד בזרע של קימא. וכן ידוע מצדיקים שבניית מקווה מסוגל לישועות ורפואות מחוץ לדרך הטבע. על כן מאוד אבקש מי שיכול לתרום באופן חד פעמי 300 שקלים ומי שיכול להוסיף יוסיפו לו מן השמים שנוכל לבצע את זה לבנות מקווה בור על גבי בור ולגרום נחת רוח בשמי מרום לעט"ר אאמו"ר זי"ע וזה מה שרצה מאוד בעצמו לבנות וזה ממכתביו האחרונים שכתב בעלמא הדין ביום שני לסדר וארא כ"א טבת התשע"ה. אך לא אסתייעא מילתא ובוודאי עטרת ראשינו לא יישאר חייב למי שיעזור למקוות מלכה כי זה היה בבת עינו.
כי צריכים לדעת אשר טהרת ישראל זה היסוד אצל עם ישראל וזה מעיקרי היהדות ובכל הדורות מסרו נפשם בשביל טהרת ישראל, ותודה לקל המקווה שלנו 'מקוות מלכה' לא צריכה להתבייש מאף מקווה שבעולם. ואם יכולים להוסיף עוד הידור אין למעלה מזה ובשכר זאת שתתרמו ל'מקוות מלכה' תראו ישועות ורפואות מחוץ לדרך הטבע כל אחד ואחד לפי המצטרך לו ואין לי שום ספק בזה.
את התרומה יש לתת למשרד הקהילה 'עמותת ישמח צדיק'.
הכותב והחותם














