שאלה:
תוכן עניינים
הצג
רציתי לשאול אם הוריי בן זוגי נפטרו לאחר יותר משנה בחנוכה, האם הוא יכול להדליק נרות נשמה ואיזה תפילה הוא צריך לומר?
תשובה:
מותר בימי חנוכה לעשות אזכרה וסעודה עם דברי תורה וברכות, וכן להדליק נרות נשמה ולומר אשכבה כרגיל.
לגבי עליה לקבר, בסוף שבעה ושלושים אין לעלות לקבר, וביום השנה יש אומרים שאין לעלות ויש מתירים ולמעשה הכל תלוי אם יבואו לידי בכי ואז אין לעלות, אך אם לא יבכו יכולים לעלות.
התשובה נענתה על ידי הרב אברהם נאור שליט"א
מו"ץ בקהילת קודש היכל הקודש יבנאל

















