שאלה: מאת תום: לכבוד הרב שלום. תשובה: |
||
בעזה"י מוצש"ק לסדר וארא כ"ה טבת ה'תשע"ד שלום וברכה אל תום נ"י לנכון קבלתי את מכתבך. אתה כל כך משוקע בזבל ולכלוך כזה וכו', עד שכל הראש שלך מלא טינוף וצואה וכו', ואתה שואל מה רע בזה? עליך לדעת שרביז"ל אמר (ספר המדות אות ניאוף חלק ב' סימן ח') אסור ללמד זכות על זה שעבר על משכב זכור; וזה פשוטו כמשמעו, ולא צריכים שום פירושים על זה, ועל פי התורה הוא חייב מיתה, כמו שכתוב (ויקרא כ' י"ג) "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם", ובזמן שבית המקדש היה קיים היו מקבלים על זה מיתה, עם כל זאת, מי שעובר על זה, לא ימלט שלא יקבל את עונשו אם לא שחוזר בתשובה, כי כך אמרו חכמינו הקדושים (כתובות ל.) תני רבי חייא: מיום שחרב בית המקדש, אף על פי שבטלו סנהדרין, ארבע מיתות לא בטלו וכו'. אלא דין ארבע מיתות לא בטלו, מי שנתחייב סקילה או נופל מן הגג או חיה דורסתו, ומי שנתחייב שריפה או נופל בדליקה או נחש מכישו, ומי שנתחייב הריגה או נמסר למלכות או ליסטים באין עליו, ומי שנתחייב חנק או טובע בנהר או מת בסרונכי; העולם זה לא הפקר, שומעים כל כך הרבה אסונות ותאונות דרכים וכו' וכו', והכל הוא בחשבון צדק, ואמר רביז"ל (ספר המדות אות ניאוף סימן ל"ג) מי שעובר על משכב זכור על ידי זה נתפס בתפיסה. וכל זה מדובר על מנוול או שני מנוולים וכו', שהם חייבים מיתה, ולא יועיל שום דבר, אין על זה שום לימוד זכות, מכל שכן וכל שכן אם יש רשע מרושע שהתעלל מינית בקטינים, שלצערינו הרב לא חסרים מתועבים כאלו וכו', אותם צריכים פשוט לסרס וכו', ואחר כך שישבו בבית סוהר כל ימי חייהם, כי קטין שעבר התעללות מינית וכו', זה נשאר אצלו כתם על כל החיים וכו', ואין על זה שום מחילה בעולם וכו', ולכן לא בחינם שרביז"ל אמר (ספר המדות אות ניאוף חלק ב' סימן ח') אסור ללמד זכות על זה שעבר על משכב זכור; כי על התעללות מינית בקטינים, אין על זה שום לימוד זכות, ואין לו שום תקנה, רק סירוס, ואחר כך שישב כל ימי חייו בבית סוהר, כי הוא אימלל את הקטינים על כל החיים שלהם. הקדוש ברוך הוא יתן לך דעת ושכל שתחזור בתשובה שלימה לפני שיהיה מאוחר, שלבסוף יתפסו אותך ובצדק, ואז קלונך יתגלה ברבים, ומה גם שתגמור בבית סוהר ששם מקומך, כי מי שמתעלל מינית בקטינים צריכים רק לסרס אותו ואחר כך שישב בבית סוהר כל ימי חייו.
|