השיר: כל מקדש שביעי כראוי לו:
כָּל מְקַדֵּשׁ שְׁבִיעִי כָּרָאוּי לו, כָּל שׁומֵר שַׁבָּת כַּדָּת מֵחַלְּלו, שכָרו הַרְבֵּה מְאד עַל פִּי פָעֳלו, אִישׁ עַל מַחֲנֵהוּ וְאִישׁ עַל דִּגְלו: אוהֲבֵי ה' הַמְחַכִּים בְּבִנְיַן אֲרִיאֵל, בְּיום הַשַׁבָּת שישוּ וְשמְחוּ כִּמְקַבְּלֵי מַתַּן נַחֲלִיאֵל, גַּם שאוּ יְדֵיכֶם קודֶשׁ וְאִמְרוּ לָאֵל, בָּרוּךְ ה' אֲשֶׁר נָתַן מְנוּחָה לְעַמּו יִשרָאֵל:
דורְשֵׁי ה' זֶרַע אַבְרָהָם אוהֲבו, הַמְאַחֲרִים לָצֵאת מִן הַשַּׁבָּת וּמְמַהֲרִים לָבא, ושמֵחִים לְשָׁמְרו וּלְעָרֵב עֵרוּבו, זֶה הַיּום עָשה ה' נָגִילָה וְנִשמְחָה בו: זִכְרוּ תּורַת משֶׁה בְּמִצְוַת שַׁבָּת גְּרוּסָה, חֲרוּתָה לְיום הַשְּׁבִיעִי כְּכַלָּה בֵּין רֵעותֶיהָ מְשֻׁבָּצָה, טְהורִים יִירָשׁוּהָ וִיקַדְּשׁוּהָ בְּמַאֲמַר כָּל אֲשֶׁר עָשה, וַיְכַל אֱלהִים בַּיּום הַשְּׁבִיעִי מְלַאכְתּו אֲשֶׁר עָשה:
יום קָדושׁ הוּא מִבּואו וְעַד צֵאתו, כָּל זֶרַע יַעֲקב יְכַבְּדוּהוּ כִּדְבַר הַמֶּלֶךְ וְדָתו, לָנוּחַ בּו וְלִשמוחַ בְּתַעֲנוּג אָכול וְשָׁתו, כָּל עֲדַת יִשרָאֵל יַעֲשוּ אותו: מְשׁךְ חַסְדְּךָ לְידְעֶיךָ אֵל קַנּא וְנוקֵם, נוטְרֵי לַיּום הַשְּׁבִיעִי זָכור וְשָׁמור לְהָקֵם, שמְּחֵם בְּבִנְיַן שָׁלֵם בְּאור פָּנֶיךָ תַּבְהִיקֵם, יִרְוְיֻן מִדֶּשֶׁן בֵּיתֶךָ וְנַחַל עֲדָנֶיךָ תַשְׁקֵם:
עֲזור לַשּׁובְתִים בַּשְּׁבִיעִי בֶּחָרִישׁ וּבַקָּצִיר עולָמִים, פּוסְעִים בּו פְּסִיעָה קְטַנָּה, סועֲדִים בּו לְבָרֵךְ שָׁלשׁ פְּעָמִים, צִדְקָתָם תַּצְהִיר כְּאור שִׁבְעַת הַיָּמִים, ה' אֱלהֵי יִשרָאֵל הָבָה תָּמִים, ה' אֱלהֵי יִשרָאֵל תְּשׁוּעַת עולָמִים:
אין להשתמש בשבתות וימים טובים באתר זה על מנת שלא לחלל את השבת:
חיזוק מדברי מוהרא"ש זצוק"ל הצדיק מיבנאל על קדושת השבת:
מאוד מאוד אני מבקש את אנשי שלומנו היקרים, אל תהיו בטלנים, תנצלו את השבת קודש כמו שצריך, כי עם ישראל הם בן זוגה של השבת, כמאמרם ז"ל (בראשית רבה, פרשד י"א, ח') "תני רבי שמעון בן יוחאי, אמרה שבת לפני הקדוש–ברוך–הוא, ריבונו של עולם, לכולן יש בן זוג ולי אין בן זוג, אמר לה הקדוש–ברוך–הוא: כנסת ישראל היא בן זוגך וכיון שעמדו ישראל לפני הר סיני, אמר להם הקדוש–ברוך–הוא: זכרו הדבר שאמרתי לשבת, כנסת ישראל היא בן זוגך הינו דיבור: (שמות כ') "זכור את יום השבת לקדשו";
ולכן דעו לכם שלמעלה מסתכלים איך תנצלו את השבת קודש, אם תהיו כל השבת בשמחה עצומה, אזי ימשך עליכם שפע פרנסה על כל השבוע, כי כל ההשפעות מתחילות לבוא לאדם משבת קדש, שאז מאיר עצם עצמיות אלקותו יתברך בלי שום לבושים כלל וכו' וכו', ואם חס ושלום מפספסים את השבת קדש ורבים עם האשה או עם הילדים, או עם שאר בני אדם, בזה דוחים את השכינה ואת ההשפעה ממנו בששת ימי החול, ולכן אל תהיו בטלנים, אנחנו מקרבים אל רבי כל כך גדול שהזהיר אותנו, ובקש מאיתנו, ואמר לנו (לקוטי-מודר"ן, חלק ב', סימן י"ז) צריך להיזהר מאוד להיות שמח וטוב לב בשבת, כי מעלת וקדשת שבת גדולה ויקרה מאוד, שאי אפשר לתאר ולשער כלל, וצריך לנהוג שמחה גדולה בשבת קדש, ולבלי להראות שום עצבות ודאגה כלל, רק להתענג על השם, ולהרבות בתענוגי שבת בכל מיני תענוג, הן באכילה ושתיה, הן מלבושים כפי מה שיוכל, כי אכילת שבת כולה רוחנית כולה קודש, ועולה למקום אחר לגמרי מאכילת חול,
ואם הייתם יודעים מה זה להיות בשמחה בשבת, לא הייתם מפסיקים לרקוד כל השבת מרב שמחה שזכינו להיות יהודים מאמינים בו יתברך, והיה השבת יקר בעינינו, ולכן בואו נעשה התחלה חרשה מהשבת הזו רק להיות בשמחה כל השבת, ולהשלים עם האשה, ולשמר על הילדים שלא יסתובבו על הרחובות, אשרי אדם שמכניס את הדבורים האלו בתוך לבו, ואז נכון לבו יהיה בטוח שיצליח כל השבוע.