ביום חמישי, כ"ח במנחם אב ,בעיר הרצליה נחנך בית מדרש "היכל הקודש" החדש. מקום גדול ומרווח של תפילה ותורה בהשתדלותו של הגבאי המסור ר' אהוד דינר הי"ו. גדול היה המעמד לכבודה של תורה.
ח' אלול תשע"ז, 30/08/2017 | 12:50

ביום חמישי, כ"ח במנחם אב ,בעיר הרצליה נחנך בית מדרש "היכל הקודש" החדש. מקום גדול ומרווח של תפילה ותורה בהשתדלותו של הגבאי המסור ר' אהוד דינר הי"ו. גדול היה המעמד לכבודה של תורה.
ח' אלול תשע"ז, 30/08/2017 | 12:50