היום

ט׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד – 19/03/2024
יום שלישי, מרץ 19, 2024

הילולת הצדיק מיבנאל יז' שבט

הילולת הצדיק מיבנאל תשפ

25.01.24

ימים
שעות
דקות
שניות
תפילת-עם-ישראל-ביום-הילולא

מסירת שמות לתפילה - חינם

שלחו שמות לתפילה ואנו נזכיר את השמות על ציונו הקדוש של הצדיק מיבנאל ביום ההילולא
  • שלחו הודעת ווצאפ עם השמות למספר 052-7095312
  • או חייגו אלינו למספר הזה
    04-6656666

ניתן גם להשאיר את הפרטים בטופס

הילולת הצדיק מיבנאל | כל המידע על היום הקדוש - יז' שבט 11

הילולת מוהרא"ש זי"ע הצדיק מיבנאל

הילולת הצדיק מיבנאל כ"ק מוהרא"ש זצוק"ל מחבר סדרת הספרים "אשר בנחל" ועוד ספרים נפלאים המעוררים את לב האדם לחזור בתשובה שלמה, אל אבינו שבשמים, ספריו הקדושים המלאים ביראת שמים הצילו הרבה יהודים מלרדת לבאר שחת והחזירו אותם בתשובה שלמה, בעל ההבטחה החזקה לישועות לבאים לקברו ובפרט לרווקים ורווקות שימצאו את זיווגם תתקיים על ציונו הקדוש ביבנאל מיום חמישי בערב אור לטז' שבט עד מוצאי שבת (25.01.24 למניינם).

הילולא בהשתתפות המוני עם ישראל וכמו שהצדיק מיבנאל כתב בצוואתו "..ומה שרק תבקשו ממנו יתברך אצל קברי אזי התפילות ייענו מן השמים"

הסעות להילולת הצדיק יוצאות  מכל רחבי הארץ לפרטים על ההסעות ופרטים נוספים התקשרו לעמותת "ישמח צדיק" 04-665-6666 

ציון מוהרא"ש ביום ההילולא

הבטחת הצדיק מיבנאל לישועה​

מצבת ציון מוהרא"ש

בצוואתו כתב הצדיק מיבנאל הבטחה מיוחדת שאותה ביקש גם להדפיס על מצבתו: "אני מבטיח שכל בחור רווק וכל בחורה רווקה שיבואו כאן לקברי ויגמרו את כל ספר התהילים מהתחלה עד גמירה לזכותי – אזי אשתדל בכל מה שרק אוכל שימצאו את זיווגם. וזה הבטחה חזקה ממני".

בנוסף הבטיח הצדיק הקדוש: "לא אנוח ולא אשקוט עד שיהיה למי שבא לקברי להתפלל וללמוד ישועה שלימה מן השמים. ובפרט בחור ובחורה שצריכים למצוא את זיווגם ויאמרו את כל ספר התהלים בלי להפסיק – אני מבטיח שימצאו את זיווגם מן השמים. ואני חזק בזה מאוד".

מוהראש בלבן
הילולת הצדיק מיבנאל | כל המידע על היום הקדוש - יז' שבט 16

בצוואתו כתב גם: "מי שירצה איזה דבר וכו', איזה ישועה לפעול וכו', איזה רפואה לבקש וכו', שיבוא שם אל קברי והקדוש ברוך הוא יעזור שאהיה לו למליץ יושר למעלה. ופרטיות בניי ובנותיי וחתניי ותלמידיי לומדי ספריי, כשתבואו לבקש אצלי – תיוושעו בעזרתו יתברך בכל מילי וימלא לכם הקדוש ברוך הוא משאלות לבכם לטובה".

בערב הסתלקותו הוסיף וכתב כי "מה שרק תבקשו ממנו יתברך אצל קברי, אזי התפילות יענהו מן השמים".

מעלת יום ההילולא

יום ההילולא" הוא מונח המתאר את יום פטירתו של הצדיק, משמעות המילה הילולא היא: חתונה – שמחה, יום זה נחשב ליום שמחה בו נוהגים לעלות אל ציון הצדיק בשמחה וריקודים, להדליק נרות לכבוד הצדיק הטמון במקום ולהתפלל על דברים הנצרכים ביום המסוגל לישועה.

מוהרא"ש הסביר בעבר מדוע נוהגים לחגוג מדי שנה ביום פטירתו של צדיק ואמר כי "כשנסתלק הצדיק מהעולם אז רואים בחוש מה הוא פעל בעולם, איך שמילא את העולם עם אלקותו יתברך, וקירב כל כך הרבה אנשים אל הקדוש ברוך הוא, ולכן עושים אצל הצדיקים שנסתלקו יום הילולא [יום חתונה], כי עכשיו בעת הסתלקותו הוא מתעלה מעלה מעלה בכל שנה ושנה על ידי תלמידיו שקירב אל הקדוש ברוך הוא. כל צדיק יש אצלו הרבה נשמות שתלויים בו והוא חיזקם ואימצם ושימחם בחיים חיותם, ולכן עכשיו בעת יום ההסתלקות שלהם זה יום שמחתם לכל אלו המקושרים אליו".

באפשרותכם להעביר שמות שלכם ושל יקירכם שיוזכרו לאחר קריאת ספר התהלים, על ידי מילוי הפרטים הבאים:

או לחילופין אפשר לשלוח הודעת ואטסאפ למספר 052-7095312 או להתקשר למספר: 04-6656666

מיקום הציון

הרב אבנר סלמה שליט"א מסביר איך הבריות יהיו מרוצים ממך? יש לך שאלה לשאול את הרב שלח לנו בוואצפ ובעזרת ה' הוא יענה בל"נ בסרטון הבא

לנס גלוי פנה עכשיו

ובטל': 04-6656666