שאלה:
מאת יהושע: תשובה: |
||
בעזה"י יום א' קודם חג הפסח ה'תשע"ד
שלום וברכה אל יהושע נ"י לנכון קבלתי את מכתבך. אני מוכרח להגיד לך שזה העוון הכי חמור שרק יכול להיות וכו', ובפרט כשמכשיל קטינים וכו', זה פשוט רוצח, ומגיע לו לסרסו לגמרי וכו', ואחר כך שיכנס לבית סוהר לכל ימי חייו, כי מי שמתעלל בקטינים אסור לו להסתובב חופשי וכו', והלוואי שהיית הולך אל רופא שיתן לך תרופה של סירוס, כי אתה פשוט מסוכן לחברה וכו', ודע לך שרביז"ל אמר (ספר המדות אות ניאוף חלק ב' סימן ח') אסור ללמד זכות על זה שעבר על משכב זכור; וזה פשוטו כמשמעו, ולא צריכים שום פירושים על זה, ועל פי התורה הוא חייב מיתה, כמו שכתוב (ויקרא כ' י"ג) "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם", ובזמן שבית המקדש היה קיים היו מקבלים על זה מיתה, עם כל זאת מי שעובר על זה, לא ימלט שלא יקבל את עונשו אם לא שחוזר בתשובה, כי כך אמרו חכמינו הקדושים (כתובות ל.) תני רבי חייא: מיום שחרב בית המקדש אף על פי שבטלו סנהדרין ארבע מיתות לא בטלו וכו', אלא דין ארבע מיתות לא בטלו. מי שנתחייב סקילה – או נופל מן הגג או חיה דורסתו, ומי שנתחייב שריפה – או נופל בדליקה או נחש מכישו, ומי שנתחייב הריגה – או נמסר למלכות או ליסטים באין עליו, ומי שנתחייב חנק – או טובע בנהר או מת בסרונכי. העולם זה לא הפקר, שומעים כל כך הרבה אסונות ותאונות דרכים וכו' וכו', והכל הוא בחשבון צדק, ואמר רביז"ל (ספר המדות אות ניאוף סימן ל"ג) מי שעובר על משכב זכור על ידי זה נתפס בתפיסה; וכל זה מדובר על מנוול או שני מנוולים וכו', שהם חייבים מיתה, ולא יועיל שום דבר, אין על זה שום לימוד זכות, מכל שכן וכל שכן אם יש רשע מרושע שהתעלל מינית בקטינים, שלצערינו הרב לא חסרים מתועבים כאלו וכו', אותם צריכים פשוט לסרס וכו', ואחר כך שישבו בבית סוהר כל ימי חייהם, כי קטין שעבר התעללות מינית וכו', זה נשאר אצלו כתם על כל החיים וכו', ואין על זה שום מחילה בעולם וכו', ולכן לא בחינם שרביז"ל אמר (ספר המדות אות ניאוף חלק ב' סימן ח') אסור ללמד זכות על זה שעבר על משכב זכור; כי על התעללות מינית בקטינים, אין על זה שום לימוד זכות, ואין לו שום תקנה רק סירוס ואחר כך שישב כל ימי חייו בבית סוהר, כי הוא אימלל את הקטינים על כל החיים שלהם. הקדוש ברוך הוא ישלח לך רפואה שלימה, כי זו מחלה כמו שאר המחלות רחמנא ליצלן.
|